Ostoskori  

Palautuskäytännöt ja -ohjeet

Palautusoikeus

Tuotteitamme koskee kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, jos et ole niihin tyytyväinen. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroinen ja alkuperäispakkauksessaan. Hygieniasyistä lävistys- ja puukorvakoruilla tai hennatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta (Kuluttajasuojalaki 6:16 art. 3 ja 4). Jos toimitettu tuote on rikki, väärä tai muuten vahingoittunut, ota heti yhteyttä joko sähköpostitse

asiakaspalvelu@aurinkoa.fi

tai puhelimitse

+358 40 540 6997, jotta voimme sopia korvauksesta.

Ramram Lahjatavarat Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista, välillisistä haitoista. Samoin on myös, mikäli tuotteeseen aiheutuu vaurioista Postin käsittelyssä tai kuljetuksessa.
Emme vastaa sellaisista vahingoista, jotka aiheutuvat, jos tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksen aikana. Jos paketti on vahingoittunut Postin kuljetuksessa, ostajan tulee heti tehdä vahinkoilmoitus Postille.

Asiakkaita pyydetään tuotteita ostaessa ottamaan huomioon, että suurin osa tuotteistamme on tehty käsin, joten tilattu tuote ei välttämättä vastaa aivan täysin kuvan tuotetta. Pyrimme aina lähettämään mahdollisimman samankaltaisen tuotteen, mutta pienet poikkeamat tuotteissa ovat mahdollisia.

Palautuksen toimintaohjeet

Kun haluat palauttaa tai vaihtaa pakettina saadun tuotteen / tuotteita, toimi näin:

  1. Täytä tuotteiden mukana tullut palautuskuitti.
  2. Paketoi tuotteet, jotka haluat palauttaa, ja laita mukaan palautuskuitti.
  3. Sulje paketti huolellisesti, ja liimaa paketin päälle tuotteiden mukana tullut palautuskuitti sen takana olevien ohjeiden mukaan.
  4. Vie paketti postiin tai SmartPost-pisteeseen.

Kun haluat palauttaa vai vaihtaa kirjeenä saapuneen tuotteesi, toimi näin:

  1. Täytä tuotteiden mukana tullut palautuskuitti.
  2. Paketoi tuote/tuotteet, jotka haluat palauttaa, ja laita palautuskuitti mukaan.
  3. Sulje kirje huolellisesti, ja kirjoita sen päälle:
630284
Ramram Lahjatavarat Oy (2058039-9)
ASIAKASPALAUTUS
Ruutitie 4
03100 Nummela
  1. Vie kirje Postiin.
  2. Kun palautuksesi on saapunut meille ja on käsittelyssämme, saat meiltä ilmoituksen. Pyrimme käsittelemään palautukset samana päivänä niiden saapuessa ja kaupan purkautuessa palauttamaan myös rahat heti. 

Poikkeavat tapaukset

Jos olet valinnut maksutavaksesi laskulla maksamisen eli Klarna Laskun, älä maksa laskua ennen kuin olet saanut uuden hyvityslaskun sähköpostiisi. Kun vaihdat tuotteita, uusi lasku saapuu niiden mukana.

Huom! Mikäli palautat koko tilauksesi, saat vain tuotehintoja koskevan summan rahapalautuksena. Postitus- ja toimituskuluja ei makseta takaisin. Myös noutamatonta tilausta koskee sama sääntö. Maksamme vaihdossa toimituskulut vain, jos vaihdat saman tuotteen eri väriin tai kokoon. Mikäli haluat vaihtaa tuotteita kokonaan uusiin tuotteisiin, perimme tuotteiden hintaeron ja siihen liittyvät, uudet toimituskulut.